This profile has been claimed by the business owner or representative.
2338 Union Rd, West Seneca, NY, 14224, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 3:00 p.m. |
Happy, and disappointed at the same time... I purchased a Hyundai Entourage from this dealer just yesterday. The salesman was nice, and not pushy. The process also went by real fast, and then we were on our way. My problem is that we took the van for a ride right when we picked it up, and then about 15 minutes later the check engine light came on. I took it to Advanced auto parts so they could test it today, and it is the catalyst system. Don't you think they should've known about such a big problem before they sold me the v... read more
Business response:
Thank you for your recent purchase and thank you for taking the time to write a review. We are so sorry to hear that you were disappointed with parts of your buying experience, it is a priority to each Team member that all of our customers have a positive buying experience, before, during and after their purchase. Thank you for reaching out to us, we appreciate the opportunity to make things right for you and we are truly grateful for you and your business.
Disappointed I recently purchased an SUV from here and was somewhat disappointed. The salesman that took care of me never even went to look at what I was trading in. He just said, "We'll give you $1000". According to the car fax, there was a recall from GM that was not taken care of. He told me he would take it to a dealer and get it fixed. He told me this twice and it was never taken care of. He also told me the truck would be detailed. It was, but not a very good job on the inside. Also, the rugs were left soaking wet. I d... read more
Business response:
Dear Nancy, Thank you for your recent purchase and thank you for taking the time to write a review. We are so sorry to hear that you were disappointed with your buying experience, it is most important to each member of our team that all of our customers have a positive buying experience and love their new vehicles! We will be in touch with you today to rectify the issues that you mentioned, we appreciate the opportunity to make things right for you and we are truly grateful for you and your business.
Terrible Terrible expeierence no communication and poor service never going back
Business response:
Thank you for your review and please accept our sincere apologies for your experience with our Dealership. We deeply value our customers and want to ensure that we continually deliver a positive experience with all members of our Team. We would love the opportunity to make things right, please contact us directly at (716)656-8034 so that we can correct, understand and grow from your experience.
Great Car, Poor Service While I extremely happy with the car I purchased, this dealer leaves a lot to be desired. One of the times we went to look at cars was about 1/2 hour before closing but the salesman was with someone else. By the time he was done, it was just before 8 so he just brushed us off so he could close. Then when we did buy he was condescending and rude. Now, here it is afterwards and we haven't gotten so much as a follow-up thank you call to see if we're happy with the vehicle or even a note to say "hey, than... read more
Business response:
Thank you for your honest review and for your recent purchase. We sincerely apologize that you were disappointed with your recent sales experience at Galaxy Auto Place. We care deeply that our customers have a great buying experience and that interactions with all of our team members are positive. We will address your review with our team and going forward we will learn from and keep your experience in mind. On a brighter note, we are happy to hear that you are extremely happy with the vehicle you purchased from our dealersh... read more
We Pick and Choose Our Buyers Dont understand other views but our experience was a total mess. When I finally got the attention of a salesman, I was pawned off to another. After applying for financing previously online (which they couldn't find) I was asked repeated to provide an application again, and again. Then I was told to call back in hour. I am still waiting 7 days later. Forget leaving messages for them to return my calls, they are ignored too. Obviously they select their clients to their liking. They dont want my bu... read more
Business response:
Thank you for you review. We take our customer's comments very serious and I am very sorry to hear about this bad experience. Please email me at [emailprotected] so I can get some specific information from you. Again I am very sorry and hope to speak with you soon.
Galaxy Auto Place has a 4.8 star rating with 1,619 reviews.
Galaxy Auto Place is open now. It will close at 8:00 p.m.